گمرک فرودگاه امام خمینی

گمرک فرودگاه امام خمینی یکی از گمرک‌های اصلی کشور می‌باشد و باتوجه‌به قوانین و مقررات خاصی که دارد, همواره سؤالات و ابهامات متعددی راجع به ترخیص کالا از آن مطرح می‌شود. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله به بررسی کامل این گمرک که از زیر مجموعه های ترخیص کالا از گمرک تهران هست بپردازیم. شما میتوانید از صفر تا صد فرایند ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی تهران رو به شرکت همیار تجارت اسپادانا بسپارید و یا با تماس با شماره ۰۳۱۳۳۹۲۶یا مراجعه حضوری به شعبه تهران از راهنمایی مشاورین ما بهره مند شوید.

توضیحات کامل درباره گمرک فرودگاه امام

ترخیص کالا از گمرک تابع قوانین گمرکی کشور می‌باشد و گمرک فرودگاه امام نیز از این قوانین پیروی می‌کند؛ اگر دوست دارید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف حداقل انرژی و هزینه, کالای خود را از این گمرک ترخیص کنید, حتماً ما را در ادامه همراهی کنید.
این گمرک دارای ۶ حوزه فعالیت مجزا و مختلف می‌باشد که حوزه اول و دوم آن مرتبط با امور تجاری هستند؛ حوزه سوم گمرک مخصوص امانات پستی است, حوزه چهارم در ارتباط با امور مسافربری و در نهایت حوزه‌های پنجم و ششم امور تخصصی نفت را پیگیری می‌کند.
اولین موردی پیش از خرید کالا باید به آن توجه داشته باشید, این است که مطمئن شوید محموله وارداتی قابل ترخیص خواهد بود؛ به‌عبارت‌دیگر تمام کالاهایی که به گمرکات کشور وارد می‌شوند, به سه دستهٔ مجاز, مشروط و ممنوع طبقه‌بندی می‌گردند.
کالاهای مجاز ترخیص راحت‌تری نسبت به مشروط‌ها دارند, چراکه کالاهای مشروط تنها در شرایط خاص مجوز ترخیص می‌گیرند؛ در طرف مقابل کالاهای ممنوع مانند لوازم قمار, مشروبات الکلی, سلاح و مهمات جنگی و… تحت هیچ شرایطی ترخیص نمی‌شوند.

 

ترخیص کالا گمرک فرودگاه امام خمینی |‌شرکت همیار تجارت اسپادانا

آدرس گمرک فرودگاه امام خمینی

گمرک فرودگاه امام خمینی در جنوب تهران و در کیلومتر ۳۰ جاده تهران – قم قرار دارد و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به نزدیکی آن به اتوبان‌های ترانزیتی اشاره کرد. این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که مسئله حمل‌ونقل و هزینه‌های مربوط به آن مرحلهٔ مهمی از واردات کالا محسوب می‌گردد.
این گمرک فعالیت بسیار بالایی دارد و ترخیص کالا از آن به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است. همان‌طور که انتظار می‌رود، در گمرک فرودگاه امام، محموله‌های وارداتی از راه هوایی وارد کشور می‌شوند؛ بنابراین از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین گمرکات هوایی ایران به شمار می‌رود.
اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره گمرک‌های خوب کشور هستید، به‌هیچ‌عنوان مقالهٔ بهترین گمرک‌های ایران را از دست ندهید.

چه کالاهایی از گمرک امام خمینی میتوان ترخیص کرد؟

– تجهیزات پزشکی و دندان‌پزشکی
– پارچه و منسوجات
– طلا, جواهر و فلزات گران‌بها
– لوازم الکترونیکی مانند تلفن همراه, لپ‌تاپ, کامپیوتر و لوازم جانبی آن
– انواع دوربین‌های عکاسی, مداربسته و…
– محصولات دخانی
– فراورده‌های نفتی مانند چسب, لاستیک و…

جهت کسب اطلاعات بیشترو مشاوره رایگان تماس بگیرید!

و اگر عجله ندارید ، فرم روبرو رو پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!

مزایای ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام

قطعاً شما به‌عنوان تاجر, بازرگان و یا تولیدکننده به دنبال فعالیت اقتصادی مفید و بهینه هستید؛ گمرک فرودگاه امام خمینی دارای مزایایی است که سبب می‌شود آمار قابل‌توجهی از فعالین اقتصادی, به دنبال ترخیص کالای وارداتی خود از این گمرک باشند. مهم‌ترین مزایای این گمرک عبارت‌اند از:
– موقعیت مکانی عالی
– دسترسی آسان به اتوبان‌های ترانزیتی و هزینه حمل‌ونقل پایین
– فعالیت شبانه‌روزی
– دارای ۶ حوزه فعالیتی مختلف
– دارای تجهیزات به‌روز و پیشرفته
– دارای پرسنل حرفه‌ای و مجرب
– ترخیص کالا در کمترین زمان ممکن

کالاهایی که وزن و حجم زیادی ندارند, معمولاً از مسیرهای هوایی وارد می‌شوند که در بین گمرک‌های هوایی ایران, گمرک فرودگاه امام به‌عنوان یکی از پررونق‌ترین حوزه‌های گمرکی کشور و خاورمیانه شناخته می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که برای ترخیص کالا از گمرک از صفر تا صد میتوانید روی شرکت همیار تجارت اسپادانا حساب کنید.

هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام

هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام از مسائل جدی و چالش‌برانگیز برای تجار است؛ در کنار تمام مزایایی که برای این گمرک بیان کردیم, لازم است به ایراد آن هم اشاره کنیم؛ اصولاً حمل نقل هوایی جزء گران‌ترین شیوه‌های حمل‌ونقل به‌حساب می‌آید و به‌این‌ترتیب واردات کالا از طریق مرزهای هوایی و به‌وسیله هواپیما, زیاد مقرون‌به‌صرفه نیست .
اما همان‌طور که در بخش قبل توضیح دادیم, برخی کالاهایی که وزن و حجم پایینی دارند و باید در سریع‌ترین زمان ممکن به کشور برسند, بدین‌طریق وارد می‌شوند. از جمله این کالاها می‌توان به قطعات موردنیاز واحد تولیدی, وسایل الکترونیکی مانند لپ‌تاپ و… که نوسان ارز بر قیمت آنها تأثیر زیادی دارد و… اشاره کرد.
به‌طورکلی هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام به عوامل مختلفی مانند نوع کالا, حجم یا مقدار آن, هزینه انبار, هزینه بیمه‌نامه, هزینه حمل‌ونقل و… بستگی دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ترخیص کالا می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در بخش تماس با ما, با کارشناسان همیار تجارت تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان ترخیص کالا از این گمرک ، فقط با یک تماس!

هزینه رجیستری گوشی در فرودگاه امام

همان‌طور که می‌دانید که یکی از کالاهای محبوب و پرطرف‌دار برای واردات, تلفن همراه می‌باشد؛ ازآنجایی‌که گمرک فرودگاه امام یکی از حوزه‌های مهم ترخیص این کالا است, ممکن است بخواهید درباره واردات این کالا و هزینه رجیستری گوشی در فرودگاه امام بیشتر بدانید.
در حقیقت باتوجه‌به برند گوشی و ارزش دلاری آن حقوق ورودی گمرک, برای هر مدل متفاوت خواهد بود.
اما اصولاً واردشدن هرگونه کالای خارجی, مشمول پرداخت مالیات و عوارض گمرکی می‌گردد؛ باتوجه‌به اینکه تلفن همراه برندهای معروف مانند اپل, سامسونگ و شیائومی بخش اعظمی از واردات گوشی به کشور را شامل می‌شوند,
به شما پیشنهاد می‌کنیم در همیار تجارت, مقالهٔ هزینه گمرک گوشی مسافری و رجیستری را بررسی نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی دقیق و مفصل گمرک فرودگاه امام پرداختیم؛ اگر به دنبال واردات کالا از طریق این گمرک هستید، به شما توصیه می‌کنیم پیگیری تشریفات اداری ترخیص کالا را به افراد یا شرکت‌های متخصص بسپارید.

مجموعه همیار تجارت اسپادانا باسابقه طولانی که در زمینه ترخیص کالا دارد, یکی از گزینه‌های مناسب می‌باشد که آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. این شرکت با استفاده از نیروی متخصص و مجرب محموله وارداتی شما را با صرف کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن ترخیص می‌نماید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجموعه, می‌توانید با شماره‌هایی که در بخش تماس با ما ملاحظه می‌فرمایید, تماس بگیرید.

سوالات متداول ترخیص کالا از گمرک امام خمینی

در مقاله بخشی از کالاهای اصلی که از این گمرک ترخیص می‌شوند را نام بردیم که شامل پارچه، موبایل و لوازم جانبی، لپ‌تاپ و کامپیوتر و لوازم جانبی، محصولات دخانی مانند سیگار، شیرآلات ساختمانی، چسب، لاستیک، بذر و نهال، لوازم آرایشی – بهداشتی، دوربین عکاسی و مداربسته، اسباب‌بازی و… می‌شود.
این گمرک در جنوب تهران و در کیلومتر ۳۰ جاده تهران – قم قرار دارد؛ موقعیت جغرافیایی آن و دسترسی خوبی که به اتوبان‌های ترانزیتی کشور دارد، یکی از نقاط قوت این گمرک محسوب می‌شود.
گمرک فرودگاه امام خمینی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و یکی از پررونق‌ترین گمرک‌های کشور می‌باشد.
برای برقراری ارتباط با این گمرک می‌توانید با شمارهٔ ۰۲۱۵۱۰۰۴۵۱۱ تماس حاصل فرمایید.

بیش از ۱۵ سال هست که در این زمینه تخصص داریم و میتوانیم در کنار شما باشیم.

رفتن به بالای صفحه